Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

jarinka

6. 8. 2012 21:57
Dobrý,

ale já mám nejraději pohled z Točníku. A předtím si hezky šlápnout, buď do pedálů anebo po zelené. To miluji, na rozdíl od lítání v letadle, to mi bylo zle. Taky z Keprníku je výhled fantastický. Město moc nemusím, spíše jeho okolí až po polské roviny i polské pohoří.

0 0
možnosti
LC

lukaschmela

6. 8. 2012 14:17
Zlatý Chlum

zdravím, ten pohled na rozhlednu mi připomíná podobný, když Priessnitz točil klip pro skladbu Sny:-). Pěkné fotky.R^

0 0
možnosti
KB

ladyevil_cz

6. 8. 2012 19:06
Re: Zlatý Chlum

;-D hele...budu potřebovat mapu ... podrobnou mapu...konkrétního místa ;-D

0 0
možnosti
A

antiblack666

6. 8. 2012 11:36
Mám malú otázku

pripadá mi to nejako nezrozumiteľné, je to správne česky "Jeseníky" alebo Jeseník. Idem do Jeseníkov a nie idem do Jeseník? Ďakujem za vysvetlenie ;-D

0 0
možnosti
VN

večer nice

6. 8. 2012 13:30
mala odpoved

... jedu do mesta Jesenik, ktere lezi v pohori Jeseniky...

.

hezky prulet :-) a rozhledna vypada z tohoto uhlu pohledu, ze neni vubec do kopce :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 43
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2165x
Středoškolský učitel který věří, že svět je stále příjemné místo k žití :-)

Seznam rubrik